ترویج مهدویت در بین دانشگاهیان و نخبگان مورد تاکید جدی است

نقیلو گفت: مباحث مطروحه برای موضوع مهدویت باید به صورت جدی مورد توجه دانشگاهيان و نخبگان جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان در جلسه اعضای دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که در محل سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی واحد زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اهداف، استراتژی ها و برنامه های مهدویت باید بر اساس توانمندی های حوزه های مختلف دانشگاهی و دانشجویی توزیع و به درستی انجام شود.

 

احمد نقیلو توجه عمیق به مفاهیم و ارزش‌های دینی و مذهبی را لازمه نگرش برای کار در این حوزه برشمرد و افزود: مباحث مربوط به مهدویت ، مباحث اعتقادی است و باید نگاه ریشه ای به این موضوع باید داشت.

 

وی ادامه داد: بحث تببین و ترویج مهدویت به برگزاری جلسات متعدد اداری و سازمانی خلاصه نشود و باید برای ترویج این فرهنگ ناب اسلامی همه بعنوان یک مسئوليت اجتماعی و فرهنگی گام بردارند.

 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان نیز در این جلسه گفت: ایده مهدویت در حد حل مشکلات جامعه از سوی امام زمان خلاصه شده است و جذابیت این قضیه به رفع مشکلات محدود شده است و موضوع ولایت او مورد غفلت قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام نقیلو اظهار کرد: آموزه مهدویت بیان می کند که ارتباط با امام زمان و معنویت باید مستمر بماند و در زندگی امروزی جریان یابد.

 

نقیلو ادامه داد: مباحث مهدویت باید در سطح تفکر مترقی شیعه مورد توجه قرار بگیرد و در حد مباحث مبتدی مسکوت نماند.

 

کد خبر 1151683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha