۱۰ کانون برتر استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» معرفی شدند

آمون گفت: ۱۰ کانون برتر استان اردبیل از حیص بالاترین امتیاز در رویداد ملی «فهما» معرفی شدند.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 10 کانون برتر استان اردبیل از حیص بالاترین امتیاز در رویداد ملی «فهما» معرفی شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کانون ها به ترتیب امتیاز شامل کانون ذوالجلال از شهرستان بیله سوار، کانون الزهرا (س) از شهرستان اردبیل، کانون عباسیه از شهرستان اردبیل، کانون شهید علایی از شهرستان بیله سوار، کانون محسنین از شهرستان اردبیل، کانون شهدای شهرک سینا از شهرستان اردبیل، کانون جوانان مسجد از شهرستان پارس آباد، کانون بصیرت از شهرستان اردبیل، کانون چهارده معصوم (ع) از شهرستان اردبیل و کانون بشارت از شهرستان اردبیل است.

 

این مقام مسئول افزود: تاکنون رابطان برتر، کانون های برتر در رواق ها و شهرستان های برتر در فعالیت های فرهنگی کانون ها در سومین رویداد ملی «فهما» مشخص شده اند.

 

آمون اظهار داشت: بزودی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد استان نیز در اختتامیه سومین رویداد ملی «فهما» مشخص خواهد شد و استان اردبیل یکی از نامزدهای دریافت این افتخار فرهنگی است.

 

وی خاطر نشان کرد: استان اردبیل در طی 2 دوره قبلی توانست جایگاه دوم کشور را از آن خود کند و امیدواریم در این دوره بتوانیم رتبه برتر کشوری را از آن خود کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: شهرستان بیله سوار از استان اردبیل جزو شهرستان ها برتر کشور در این رویداد مشخص شد.

 

آمون اضافه کرد: رویداد ملی «فهما» در 3 شبستان و 12 رواق طبق سنوات قبل اجرا شد.

کد خبر 1151700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha