اهالی روستای کرگان به استقبال پرچم بارگاه امام حسین (ع) رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان گفت: اهالی روستای کرگان به استقبال پرچم ارسالی بارگاه امام حسین (ع) رفتند و برای تبرک آن را زیارت کردند.

«فرض الله اسکندرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اهالی روستای کرگان به استقبال پرچم ارسالی بارگاه امام حسین (ع) رفتند و برای تبرک آن را زیارت کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان تصریح کرد: این مراسم معنوی با حضور مسئولان محلی و استانی و هیئت امنای مسجد روستا و جمعی از بسیجیان و اعضای کانون و اهالی روستا برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: نوحه سرایی و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

اسکندرزاده اضافه کرد: دعا برای شفای بیماران به ویژه بیماران کرونایی و تبرک پرچم با حضور اقشار مختلف مردم روستا با شور و شکوه خاصی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان افزود: این برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و با استقبال بی نظیر اهالی روستا روبرو شد.

 

اسکندرزاده عنوان کرد: مردم ولایی و حسینی این روستا با مشاهده پرچم بارگاه حضرت اباعبدالحسین (ع) اشک ماتم در فراق زیارت بارگاه آن حضرت ریختند و گوسفند برای رفع بلای کرونا قربانی کردند.

 

کد خبر 1151709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha