برنامه توسعه‌ شهر کرمانشاه آماده و در دستور کاراجرا قرار گرفت

نوروزی، گفت: برنامه توسعه‌ای شهر کرمانشاه آماده و در دستور کار اجرا قرا گرفته و در این برنامه کوتاه مدت در هشت محور برنامه‌های توسعه شهر کرمانشاه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تغییر در رفتار انسان ها با تغییر اندیشه آنها اتفاق می‌افتد و این تغییر اندیشه در دانشگاه‌ها رقم خواهد خورد.


 

 شهردار کرمانشاه بااشاره به اینکه دانشگاه‌ها موتور توسعه و نقطه شروع توسعه پایدار در شهرها هستند، افزود: همکاری بین دانشگاه و نهادهای اجرایی اجتماعی فرهنگی از الزاماتی است که در جامعه امروز نیاز آن به خوبی احساس می‌شود و بر خلاف باور خیلی ها که فقط دانشگاه‌ها را محل آموزش و علم آموزی می‌دانند دانشگاه‌ها امروز وظیفه خطیری از جمله تغییر اندیشه را به عهده دارند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه به واسطه مرکزیت غرب کشور با جمعیت هشت میلیون نفری در تعامل است و باید خدماتی در خور این جمعیت ارائه دهد و در مجموعه مدیریت شهری کلانشهر کرمانشاه برای حل مشکلات مردم و استفاده از آسان ترین، بهترین و علمی ترین راهکار‌ها نیاز به کمک نخبگان و دانشگاهیان داریم.

 

 

نوروزی تصریح کرد: بانک ایده در شهرداری کرمانشاه با هدف جمع آوری نظرات و ایده نخبگان و دانشگاهیان  تاسیس شده است .

 

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه به دنبال این هستیم به کمک مجموعه علمی و دانشگاهی تا حدودی مشکلات شهروندان کرمانشاهی را حل کنیم.

 

کد خبر 1151770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha