باید در منابع انسانی، بازار هدف و مدیریت پروژه ها تجدید نظر شود

تازیکی گفت:باید در مدیریت منابع انسانی، بازار هدف، کنترل و مدیریت پروژه ها، فروش و ارتباطات سازمانی و بین المللی تجدید نظر شود و با یک روحیه متفاوت تر عمل کرده، کاری کنیم که فرصتهای بیشتری در چرخه اقتصاد استان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا تازیکی» در جلسه بررسی بودجه شرکتها و موسسات تابعه با تاکید بر لزوم گزارش گیری از عملکرد شرکتها و موسسات در بازه های زمانی کوتاه مدت به منظور جلوگیری از انحراف برنامه ها و حرکت در مسیر صحیح بودجه ها، افزود: تلاش داریم نظام مدیریت پروژه را به منظور کنترل مستمر فعالتیهای در جهت کمک به پیشرفت و تحقق هرچه بهتر اهداف مستقر کرده و هرچه در سازمان توان داریم برای انجام مطلوب رسالتهای واحدهای تابعه تسهیل گری کنیم.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه هدف ما رسیدن به فهم و درک مشترک بین سازمان و شرکتها و موسسات تابعه برای حرکت در یک مسیر مستقیم است، گفت: در این مسیر باید نگاه روبه جلو داشته باشیم و خود را به مسائل گذشته و آنچه در قبل بوده وابسته نکنیم.

 

تازیکی بر لزوم بررسی ظرفیتهای سازمان و شرکتها و موسسات، ادامه داد: باید بر ظرفیتها و توانمندیهای مجموعه واقف بوده و بدانیم که با این دو ظرفیت چه حرکتی را می توانیم انجام دهیم با داشتن یک برنامه استراتژی، مشکلات، مسائل و درگیریها باید رفع و رجوع شود، اگر تسهیلگری مناسبی داشته و شرکتها و موسسات نیز به درستی مشکلات را منعکس کنند می توان با ظرفیت سازی ها به رشد یکدیگر کمک کنیم.

 

وی تصریح کرد: در این راستا نباید جزیره ای عمل کنیم، باید ظرفیتها موسسات و شرکتها را بشناسیم و به یکدیگر خدمات بدهیم، حضور بیش از ۸۰۰ نفر نیرو انسانی در مجموعه سازمان همیاری و واحدهای تابعه خودش یک ظرفیت است که می توانیم از آن فرصتهای بی شماری را ایجاد کنیم؛ پیشگیری از سربار و کنترل هزینه ها، انجام یک کار همگن و استراتژیک و توجه به صرفه جویی می تواند درآمد و بودجه بخشی از شرکتها را محقق کند.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ظرفیتهای این نهاد را نسبت به پتانسیلهای اندک بخش خصوصی قابل ملاحظه عنوان کرد و تاکید کرد: بسیاری از ظرفیتهای سازمان و واحدهای تابعه آن استفاده نشده است، باید بتوانیم انتظارات را برای کمک به شهردرایها برآورده کنیم و برای برون رفت از این مسائل با ایجاد یک نگاه جدید در حوزه های مدیریتی و حرکت سودمند و سریع از فرصتهایی که در مسیرمان قرار دارد به درستی استفاده کنیم.

 

تازیکی با بیان اینکه باید از فرصت سوزی های جلوگیری شود، اظهار کرد: باید در مدیریت منابع انسانی، بازار هدف، کنترل و مدیریت پروژه ها، فروش و ارتباطات سازمانی و بین المللی تجدید نظر شود و با یک روحیه متفاوت تر عمل کرده، کاری کنیم که فرصتهای بیشتری در چرخه اقتصاد استان ایجاد کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث بازرگانی سازمان منابع درآمدی خوبی وجود دارد که در حوزه اقتصاد داخلی و خارحی باید ارتباطات خیلی قوی تری با چند کشور مهم برقرار کنیم، شرکتها و موسسات تابعه نیز باید در حوزه بازرگانی خارجی بیشتر کار کنند.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی اضافه کرد: باید نگاه به بازار در سازمان و شرکتهای وابسته نگاه متفاوتی باشدتا بتوانیم همچنان با کمک یکدیگر سازمان را به موقعیتهایی که استحقاق آن را دارد، برسانیم

کد خبر 1151779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha