کمپین زیباسازی روستای دمیرچیلو با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری ابصار انجام شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابصار از اقدام ابتکاری اعضای این کانون و دهیاری روستای دمیرچیلو برای استقبال از بهار و راه اندازی کمپین زیباسازی روستا خبر داد.

«بهمن اسماعیلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری ابصار و دهیاری روستای دمیرچیلو در حرکت ابتکاری برای استقبال از بهار اقدام به راه اندازی کمپین زیباسازی روستا کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابصار تصریح کرد: رنگ آمیزی برخی از مکان های روستا و پاک سازی و زیباسازی معابر از جمله اقدام های صورت گرفته با همکاری جوانان روستا است.

 

وی اعلام داشت: همکاری سازنده ای در بین دهیاری و کانون برای زیباسازی و استقبال از فصل بهار تشکیل شد و تاکنون اقدام های مهم در زمینه زیرساخت های این روستا به همت دهیاری صورت گرفت.

 

اسماعیلی بیان کرد: این طرح با هدف ایجاد شادابی و نشاط در بین اهالی روستا و همکاری دهیاری و اعضای کانون انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ابصار یادآور شد: البته برنامه های فرهنگی برای استقبال از فصل بهار و جشن های شعبان در این کانون با مشارکت اهالی روستا برگزار خواهد شد.

 

اسماعیلی خاطر نشان کرد: فصل بهار فصل نوشدن است و تلاش می کنیم تا با اجرای برنامه های محیطی بتوانیم فعالیت های فرهنگی و هنری خود را به خوبی بازتاب دهیم.

کد خبر 1151781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha