اعطای تسهیلات کم بهره ۱۵۰میلیونی به طرح های فرهنگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از اعطای تسهیلات کم بهره ۱۵۰ میلیون تومانی به طرح های فرهنگی ایجادی و توسعه ای خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تسهیلات کم بهره تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به طرح های ایجادی (تأسیسی) و یا توسعه ای فرهنگی که منجر به ایجاد اشتغال جدید شود اعطا می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: کلیه موسسات فرهنگی و هنری، آموزشگاه های آزاد هنری و مشاغل خانگی دارای مجوز معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.


ضابطی اضافه کرد: این طرح در راستای اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اجرا می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و دوره باز پرداخت ۵ ساله با دوسال تنفس (مجوعا ۷ سال ) اعطا می شود.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزییات می توانند با شماره‌های  ۵۴۷۵۵۰۷۱ تا ۳ داخلی های ۲ و ۳ و۹ تماس بگیرند.

کد خبر 1151805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha