بیش از هشت هزار مواد محترقه غیرمجاز در انزلی کشف شد

جوانمردی گفت: بيش از هشت هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک دستگاه خودرو در شهرستان بندرانزلی کشف شد و ۲ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «سیدجعفر جوانمردی» امروز (شنبه، ۶ اسفند)‌در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غيرمجاز توسط ۲ نفر داخل محلات شهرستان بندرانزلی، پلیس این افراد را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمان دستگیر کرد و از داخل خودرو آنها هشت هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: متهمان این پرونده ۲۲ و ۲۳ ساله هستند که برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.


وی با اشاره به نزدیکي چهارشنبه آخرسال  به خانواده‌ها جهت توجه دادن آنها به مخاطرات استفاده از مواد محترقه آتش‌زا هشدار داد و افزود: پليس با افرادي كه در اين زمينه فعاليت غیرقانونی دارند، برخورد می‌كند و آن دسته از افرادی که با نزديک شدن به روزهای پايانی سال، قصد برهم زدن آسايش عمومی مردم را دارند و امنيت جانی، مالی و روانی شهروندان را به مخاطره می‌اندازند بدون اغماض و به صورت قاطع برخورد می‌كند.
 

*دستگیری سارق کابل‌های برق در انزلی
جوانمردی از دستگیری سارق کابل‌های برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق پس از دستگیری به هفت فقره سرقت اعتراف كرد.


وی اظهار داشت: سارق ۲۹ ساله با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و این سارق از افراد سابقه‌دار است که پس از تكميل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

جوانمردی پيشگيری و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌های وقوع جرم دانست و افزود: آموزش مستمر برای افزايش سطح آگاهی عمومی از مهمترين راهکارهای پيشگيری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


جوانمردی مهمترین هدف پليس را جلب مشارکت عمومی در راستای پیشگیری از وقوع جرايم جهت ارتقاء نظم و امنیت اعلام کرد.

کد خبر 1151806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha