برگزیده شدن ۳۵ نفر در چهارمین جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» استان فارس

شیشه گر گفت: از بین ۴۶۰ اثر ارسالی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» استان فارس آثار ۳۵ نفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم شیشه گر»، امروز (شنبه 7 اسفند) با اشاره به مشخص شدن برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: از بین 460 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره آثار 35 نفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» استان فارس افزود: برگزیدگان به مرحله كشوری این رقابت رسانه ای معرفی خواهند شد و این جشنواره برای هفتمین سال متوالی در سطح کشور و چهارمین سال در استان فارس و در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، مصاحبه، تیتر، فیلم خبری و عکس و بخش «خبر جریان ساز»،برگزار شد.

وی اضافه کرد: محورهای این جشنواره شامل جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن شناسی، آسیب‌های احتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه ای، سبک زندگی، فرصت‌ ها و تهدیدات فضای مجازی بود و به دلیل وضعیت قرمز کرونا امکان برگزاری جلسه حضوری اختتامیه در دهه فجر امسال محقق نشد.

شیشه گر، شناسایی، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در اصحاب رسانه را از اهداف این جشنواره دانست و بیان کرد: امسال هر یک از شرکت کنندگان می توانستند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند و آثار «مریم مرادی»، «فاطمه حبیبی» و «سعیدرضا امیرآبادی» عناوین اول تا سوم بخش گزارش تحلیلی را از کسب کردند و در این بخش «محسن نیدانی» و «سمیه انصاری فرد» نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: دربخش گزارش خبری، «زهرا علی اکبری»، برگزیده اول، «فریبا غلامی»، دوم و «زهرا زارع‌ پور» و «زهرا فخیم زاده»، مشترکا عنوان سوم را کسب کردند و «فاطمه اسدزاده» و  «زینب برزگر» شایسته تقدیر شدند.

شیشه گر اعلام کرد: «سعیدرضا امیرآبادی»، با تیتر «سرنوشت مرغ ها در انتظار گوسفندان»، عنوان نخست در بخش تیتر، «زهرا زارع‌ پور» با تیتر «آزمایش در آزمایش خصوصی‌ سازی مردود شد»، عنوان دوم و «محمدامین افشارپور» با تیتر «شیرازگردی ویروس با اتوبوس« شایسته تقدیر شدند و در بخش مقاله و یادداشت «محمد عسلی»، برگزیده اول،  «سید علی اصغر موسوی» و «ابراهیم عباسی»، برگزیده دوم، «احمدرضا سهرابی»، برگزیده سوم شدند و «زهرا حیدری» به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی افزود: در بخش مصاحبه «فاطمه ایزدی»، برگزیده اول، «جلال الدین عرفانی»، برگزیده دوم، «راضیه نجار»، نفر سوم و همچنین «حسین حسن پور» به عنوان شایسته تقدیر برگزیده شدند.

شیشه گر اضافه کرد: در بخش خبر نیز «محمد امین افشار پور»، نفر اول، «محسن تورع»،  نفر دوم و «لیلا غضنفری» نیز به عنوان برگزیده سوم انتخاب شدند و «محمد جلالی» نیز شایسته تقدیر شد.

وی اعلام کرد: در بخش عکس نیز، «امین برنجکار»، برگزیده اول، «امین فایضی» و «امیر صادقیان»، برگزیدگان دوم، «رضا قادری» و «سهیلا ستایش»، برگزیدگان سوم و «احمدرضا مداح»، «محمدحسین نیک پور» و «شیوا عطاران» به عنوان شایسته تقدیر بخش عکس انتخاب شدند.

شیشه گر ادامه داد: در بخش کاریکاتور، موشن گرافیک و صفحه آرایی به علت به حد نصاب نرسیدن آثار، برگزیده نداشتیم ودر بخش «خبر جریان ساز»، سعید پرویزی از خبرگزاری صدا و سیما و «علی فتحی فرد» از بسیج رسانه مرودشت برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوت رسانه‌ ای، «سیروس خلیقی و گرامیداشت مرحوم «سید حجت الله موسوی»، تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان شیراز از مراسم این جشنواره بود و در بخش فیلم خبری سعید پرویزی، صیاد جوکار و مریم رضایی عناوین اول تا سوم را کسب کردند و اکبر بانشی و محمد حسین چاره جو نیز شایسته تقدیر شدند.

کد خبر 1151815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha