اخلاق اسلامی سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه اخلاق اسلامی سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد، گفت: در کنار اقدامات نظام باید مفهوم دولت اسلامی را بهتر از قبل در بین جوامع پیاده کنیم تا در هر جا که مسلمانان این خدمات را لمس می کنند بوی اسلام را حس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «سیدمحمد معلمی» امروز (7 اسفند) در شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه فرماندار بشرویه اظهار داشت: تکریم را باید به جا آورد چرا که دلسوز بودن و مردمی بودن فرماندار قبلی شهرستان بشرویه بر هیچکس پوشیده نیست و باید قدردان این افراد بود.

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه پُست ها و مدیریت ها می بایست بچرخد، افزود: در عرصه های مختلف افراد خُبره تر روی کار بیایند تا با توانمندی های بیشتر کار های بهتر از قبل در هر نقطه از ایران انجام شود و شاهد پیشرفت و توسعه بیشتری باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اخلاق اسلامی سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد، گفت: همه ما تلاش می کنیم تا در کنار اقدامات نظام، دولت اسلامی را هم بهتر از قبل در بین جوامع پیاده کنیم تا در هر جا که مسلمانان این خدمات را لمس می کنند بوی اسلام را حس کنند.

 

حجت الاسلام معلمی در ادامه بیان کرد: با کمک دولت سیزدهم می توانیم دولت اسلامی را محقق کنیم و این موضوع راهی برای تحقق تمدن اسلامی است و با وحدت می توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

امام جمعه بشرویه در پایان با اشاره به اینکه شهرستان بشرویه یک شهرستان فرهنگی است، گفت: باید در عرصه فرهنگ کارهای زیادی انجام شود چرا که دغدغه های فرهنگی در این شهرستان وجود دارد که باید رفع شوند.

 

 

کد خبر 1151831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha