حضور رئیس جمهور در نهمین اجلاسیه خبرگان رهبری

نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ساختمان سابق مجلس شوراى اسلامى آغاز می شود که رییس جمهور نیز از مهمانان و سخنرانان آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در  ساختمان سابق مجلس شوراى اسلامى آغاز می شود که رییس جمهور نیز از مهمانان و سخنرانان آن است.

 

بنابراین گزارش، سه شنبه ۱۷ اسفند پس از قرائت آياتى از كلام الله مجيد، حضرت آیت الله جنتی رئيس مجلس خبرگان رهبرى با حضور خبرنگاران سخنرانی خواهند کرد و با توجه به اینکه از زمان انتخاب منتختبان میاندوره ای این مجلس، اجلاسی برگزار نشده در این اجلاس مراسم تحلیف این اعضای جدید برگزار خواهد شد. این اعضاء به ترتیب حروف الفباء عبارتند از حضرات آیات و حجج اسلام آقایان: اعرافی، پیشنمازی، دانش زاده(مؤمن)، سعدی، سعیدی گلپایگانی و مدرسی یزدی.

 

این گزارش می افزاید: برنامه دیگر اجلاسیه، نطق ­های پیش از دستور 16 نفر از خبرگان است که البته در صورت صلاحدید هیئت رئیسه با توجه به ضیق وقت، جهت به سرانجام رساندن و تصویب نهایی مواد باقی مانده «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری»، ممکن است تعداد نطق ­ها کاهش یابد. یکی از مهم ترین برنامه های این اجلاس، حضور رئیس حمهور به عنوان شخصیت مدعو است که ضمن «تشریح برنامه های دولت برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم»، اظهارات و مطالبات اعضای محترم خبرگان رهبری را استماع و طبق آیین نامه داخلی خبرگان به پرسش های مطروحه پاسخ خواهند گفت.

 

یادآور می شود: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ۱۹ اسفند دیداری حضوری با مقام معظّم رهبرى «مدظله العالى» خواهند داشت.

 

 

 

کد خبر 1151832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha