لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بشرویه

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم شهرستان بشرویه است، گفت: فرماندار جدید بشرویه با یک حرکت جهادی و اتحاد و مشورت با بزرگان می تواند مشکلات شهرستان بشرویه را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مجید نصیرایی» امروز (7 اسفند) در شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه فرماندار بشرویه اظهار داشت: اتحاد و وحدت خوبی در شهرستان بشرویه وجود دارد که منشا خیر و برکت است.

 

نماینده مردم طبس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس با بیان اینکه برای پیش برد اهداف نظام باید با حرکت جهادی و نیت خیر در مسیر حرکت کنیم، افزود: در این راستا همه موانع از سر راه ها کنار می رود و وعده الهی در آسانی مشکلات محقق می شود.

 

وی به اولویت های اصلی شهرستان بشرویه اشاره کرد و گفت: اتمام کارها و پروژه نیمه تمام این شهرستان یکی از اولویت ها است که نیازمند به اتحاد دارد تا به سرانجام برسند و خواستار هماهنگی بیشتر مدیران هستیم.

 

حجت الاسلام نصیرائی بیان کرد: از استاندار خراسان جنوبی درخواست داریم تا نگاه ویژه تری در جهت انتصابات مدیران استانی به خصوص خطه کویری بشرویه داشته باشند و از نخبه های علمی بهترین بهره را ببرند.

 

نماینده مردم طبس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس در پایان گفت: از فرماندار جدید بشرویه نیز درخواست داریم تا با اتحاد و با خیال راحت و با استفاده از فرصت های ویژه و با مشورت کردن با بزرگان بشرویه به حل مشکلات این شهرستان بپردازد.

 

 

 

کد خبر 1151835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha