لزوم تقویت روحیه انقلابی و وحدت در برابر دشمنان

رضایی‌پور بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام منطقه با توجه به شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه انقلابی به ویژه در جوانان و وحدت در برابر دشمنان اسلام واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» در جریان نشست با روحانیون اهل سنت این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس اهل سنت ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند و رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه وجود مذاهب و اقوام مختلف یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور است، افزود: اتحاد، انسجام و همبستگی بین اهل تشیع و تسنن در بندر مرزی آستارا بی‌نظیر است.

 

وی با اشاره به اینکه روز به روز بر اتحاد شیعه و سنی در آستارا افزوده می‌شود، تصریح‌کرد: تقویت روحیه انقلابی به ویژه در جوانان و وحدت در برابر دشمنان اسلام واجب است.

 

رضایی‌پور بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام منطقه با توجه به شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: حفظ وحدت بین امت اسلامی امری لازم و ضروری است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی با زورگویی و ظلم به مردم مظلوم فلسطین تلاش در اشغال این کشور دارد، خاطرنشان‌کرد: لازمه به پایان رساندن این ظلم، همبستگی و یکپارچگی مسلمانان جهان در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و ایادی وابسته به کفر است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از عالمان اهل سنت به دلیل تبلیغ دین مبین اسلام در روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1151882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha