دیوان محاسبات بر اعمال همه دستگاه‌های دولتی نظارت می‌کند

غفاری گفت: دیوان محاسبات بر اعمال همه دستگاه‌های دولتی نظارت می‌کند و وظیفه حفاظت از اموال بیت‌المال و مبارزه با فساد را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «مهدی غفاری» امروز (شنبه ۷ اسفند) در نشست پیگیری و رفع موانع و مشکلات پروژه‌های شهرستان اندیمشک اظهار کرد: دیوان محاسبات بر اعمال همه دستگاه‌های دولتی نظارت می‌کند و وظیفه حفاظت از اموال بیت‌المال و مبارزه با فساد را برعهده دارد.

 

مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان با بیان اینکه خانه کشتی اندیمشک یک پروژه بزرگ ملی است و نباید خدشه‌ای در روند احداث آن وارد شود افزود: باید روند احداث این پروژه و پل کوی نیروی اندیمشک با شتاب بیشتری انجام شود.

 

وی اذعان کرد: امروز به منظور رفع چالش‌ها در برخی از پروژه‌های مهم ورزشی، اشتغالزایی و عمرانی به شهرستان اندیمشک سفر کردیم چرا که اندیمشک یک شهر مهم در حال توسعه محسوب می‌شود و تاکنون پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است‌.

 

غفاری با تاکید بر لزوم مبارزه با زمین‌خواری و فساد تصریح کرد: با مدیران و پیمانکارانی که ترک فعل کنند، کار مردم را انجام ندهند و باعث ايجاد اخلال در روند احداث پروژه‌ها شوند، برخورد صورت می‌گیرد و مردم نیز می‌توانند تخلفات را به سامانه ۱۹۸ گزارش دهند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز عنوان کرد: امید است با مصوبات این نشست و با همت جهادی بتوان موانع و مشکلات برخی از پروژه‌های عمرانی اشتغالزایی و ورزشی را حل و فصل کرد.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه باید با زمین‌خواران برخورد شود بیان کرد: اعتبارات برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان اندیمشک جذب شده اما به دلیل عدم صدور سند مالکیت نیمه تمام مانده‌اند که ضرورت دارد دیوان محاسبات نسبت به این موضوع ورود کند.

 

وی ادامه داد: پل کوی نیرو اندیمشک با توجه به درخواست‌های مردم و در جهت اتصال کوی نیرو به جاده کمربندی و مرکز شهرستان نیمه تمام مانده است که انتظار می‌رود به‌زودی تعیین تکلیف شود.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: پیست موتورسواری، خانه کشتی، پیست اتومبیلرانی و سالن ورزشی چند منظوره کوی لور از جمله پروژه‌های ورزشی مهم شهرستان اندیمشک هستند که با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی نیمه‌تمام مانده‌اند و نیاز به تزریق اعتبار جهت بهره‌برداری دارند.

 

کد خبر 1151912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha