مشکل تنش آبی شهر بیدروبه سال آینده برطرف می‌شود

جهانگیری با بیان اينکه طرح جامع آبرسانی در دست احداث است گفت: در سال آینده مشکل تنش آبی شهر بیدروبه و روستاهای اطراف برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدروبه اظهار کرد: تعامل، هماهنگی و همدلی باید بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدروبه با مسئولان شهرستان اندیمشک جهت توسعه‌ و پیشرفت این شهر وجود داشته باشد.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه شهر بیدروبه به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان و این شهرستان از موقعیت جغرافیایی مهمی برخوردار است افزود: همواره شهر بیدروبه مورد توجه ویژه‌ای بوده و در این شهر پروژه‌های مهمی همچون بیمارستان امام رضا (ع) در جهت ارائه خدمات پزشکی به مردم احداث شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهر بیدروبه برطرف خواهند شد اذعان کرد: با توجه به دغدغه مردم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدروبه، یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی در این شهر در سال آینده احداث می‌شود.

 

جهانگیری با بیان اينکه طرح جامع آبرسانی در دست احداث است تصريح کرد: در سال آینده مشکل تنش آبی شهر بیدروبه و روستاهای اطراف برطرف می‌شود.

 

در ادامه این نشست، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیدروبه نکاتی پیرامون مشکلات این شهر بیان کردند.

 

کد خبر 1151942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha