مسیر پر پیچ و خم صدور پروانه کسب و کار

نصرالله زاده با بیان اینکه صدور پروانه کسب و کار ما دو سال زمان می برد، افزود: از سال ۱۳۹۷ درخواست تمدید این محصولات را کردیم اما تا اسفند سال ۱۳۹۹ هیچ اتفاقی نیفتاد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حسن نصرالله زاده، فعال اقتصادی و متقاضی مجوز شب گذشته (شنبه 7 اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه از سال 1386 تولید فرآورده های مکمل غذایی، دارویی و ورزشی را انجام می دهیم، گفت: از آن تاریخ که در این حوزه وارد شدیم موفق شدیم پروانه های 64 قلم محصولمان را از اداره دارو و مواد مخدر بگیریم.

 

وی ادامه داد: می خواستیم تولید این 64 قلم محصول را در سال 1397 برای بار سوم تمدید کنیم اما متاسفانه از آن زمان تاکنون این کار انجام نشده است. در محصولات ما فرآورده ها و مواد اولیه داخلی استفاده شده است و هیچ قلم از کالای ما به غیر از ویتامین ها و املاح، وارداتی نیست.

 

این فعال اقتصادی اضافه کرد: 99 درصد مواد اولیه محصولات ما از داخل تامین می شود و تاکنون هیچ ارزی برای واردات دریافت و در این باره اقدام نکردیم زیرا نیاز نداشتیم. برنامه دانش کاملا هوشمندانه توسط 7 تا 8 استاد دانشگاه در زمینه های گوناگون برنامه ریزی و تولید آزمایشی می شود سپس فرآیندی یک ساله انجام می شود تا محصولی تولید شود.

 

نصرالله زاده با بیان اینکه صدور پروانه کسب و کار ما دو سال زمان می برد، افزود: از سال 1397 درخواست تمدید این محصولات را کردیم اما تا اسفند سال 1399 هیچ اتفاقی نیفتاد. با فشاری که از طریق سازمان بازرسی استان خراسان و بازرسی کل کشور در جلسه ای در خرداد 1400 داشتیم به تمدید این پروانه مجاب شدند و از این پروانه 24 محصول را تمدید کردند اما تمدید حدود 40 پروانه دیگر باقی مانده است.

کد خبر 1151954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha