ارسال بیش از هزار و ۸۰۰  اثر به نخستین اکسپوی هنری ایلام

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام با اشاره به ارسال اثر ۱۸۱۷ اثر از سراسر کشور به اکسپوی هنری ایلام، گفت: زمان گشایش نمایشگاه و برگزاری اکسپو به بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خواهد بود.

«مهدی صندوق آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد:  با پایان یافتن مهلت ارسال اثر ۱۸۱۷ اثر از سراسر کشور در دبیرخانه نخستین اکسپوی هنری استان ایلام  ارسال شده است.

 

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام با تشکر و قدردانی از استقبال فراتر از انتظار عموم هنرمندان کشور، افزود: از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ آثار ارسالی توسط هیئت کارشناسان اکسپو مورد بررسی قرار  گرفته و آثار پذیرفته شده در همان ۲۰ اسفند ماه اعلام می‌گردد.

 

وی با بیان اینکه زمان تحویل اصل آثار به دبیرخانه نخستین اکسپو هنری ایلام ۱۵ الی ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ خواهد بود، ابراز کرد:  با توجه به شرایط ناشی از کرونا زمان گشایش نمایشگاه اکسپو به سال آینده موکول شده است.

 

صندوق آبادی خاطرنشان کرد: بنا بر دستور و  تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها با ظرفیت حداکثر ۲۰ درصد و عدم شرایط مناسب جهت رسیدن به اهداف اصلی اکسپو و  همچنین جهت حفظ سلامت علاقمندان، زمان گشایش نمایشگاه و برگزاری اکسپو به بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱  خواهد بود.

کد خبر 1152004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha