صدور ۴۰۵ گواهینامه قرآنی برای زندانیان همدان

ذوالفعلی نژاد ، از برگزاری دوره هایی در زمینه آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، تفسیر، قواعد و مفاهیم قرآنی و کلاس‌های حفظ و قصص قرآنی در زندان همدان خبر داد.

«رضا ذوالفعلی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی ۴۰۵ گواهینامه برای زندانیان زندان مرکزی طی سه ماهه اخیر صادر شده است.

 

مدیر کل زندان های استان همدان افزود: برگزاری دوره هایی در زمینه آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، تفسیر، قواعد و مفاهیم قرآنی و کلاس‌های حفظ و قصص قرآنی در زندان همدان سبب شد تا واحد فرهنگی این زندان با برگزاری چند دوره آزمون، تعداد ۴٠۵ گواهینامه حفظ و یادگیری قرآن و قصص قرآنی برای زندانیان صادر و به مراجع قضایی استان نسبت به استفاده از تاسیسات حقوقی و ارفاقات قانونی ارسال کند.

 

مدیرکل زندان‌های استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلاس‌های عمومی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در داخل اندرزگاه‌های زندان همه روزه و کلاسهای تخصصی تجوید، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن با حضور مربیان و روحانیون آموزشی طبق برنامه‌ریزی اداره فرهنگی برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین مرحله آزمون هماهنگ فنی و حرفه‌ای سال ١۴٠٠ در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان و پس از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی هفتمین مرحله آزمون هماهنگ کلاس‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت ٣١ نفر مددجو به صورت محیط کار واقعی برگزار شد.

 

ذوالفعلی‌نژاد یادآور شد: در این آزمون که توسط گروه آزمون گیرنده مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کبودراهنگ برگزار شد زندانیان اردوگاه کاردرمانی در قالب پنج رشته شامل عایق کار رطوبتی و آسفالت کار ابنیه ،کمک کاشیکار درجه ۲،کمک گچ‌کار، کمک بنای سفت‌کار و کمک نقاش ساختمان مورد ارزیابی و آزمون قرار گرفتند.

کد خبر 1152061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha