توجه به سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان ضرورت مورد توجه حوزه های علمیه خواهران است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت توجه به سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان گفت: مهمترین رسالت طلاب در مقطع کنونی هدایت گری در زمانی است که شاهد ورود هجمه های دشمنان به صورت گسترده هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی» در جریان آیین تکریم و معارفه مدیرحوزه های علمیه خواهران استان البرز گفت: مهمترین رسالت طلاب در مقطع کنونی هدایت گری در زمانی است که شاهد ورود هجمه های دشمنان به صورت گسترده هستیم. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: شکل گیری حوزه های علمیه خواهران در سال ۷۶ با رشد فزاینده ای همراه است و ادامه دهندگان این راه برای حفظ معارف الهی تلاش می کنند. 

 

وی با اشاره اهمیت جایگاه طلاب دینی بیان کرد: سکون و آرامش خانواده مادر است امروزه استکبار به دنبال صدمه جدی به این رکن اصلی خانواده است. 

 

وی اظهار کرد: عادی سازی ترفندهای دشمنان یکی از تهاجمات نرم دشمان با هدف صدمه وارد کردن به خانواده اسلامی است. 

 

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: حوزه های علمیه خواهران با باور به جایگاه خانواده رسالت شاخصی نسبت به تبیین معارف و مسائل اجتماعی و فرهنگی دارند. 

 

وی ادامه داد: مسجد خاستگاه دینی و الهی است و بانوان طلبه با محوریت هدایت و روحیه مشورتی در این بستر جایگاه ویژه و ممتازی دارند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان از جمله ضرورت های جامعه امروز است و در این خصوص خواهران طلبه جایگاه ویژه ای دارند. 

 

گفتنی است، در این آیین از حجت الاسلام محدر تقدیر و تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام محمدرضا کریمی به عنوان مدیر حوزه های علیمه خواهران استان البرز معارفه شد. 

 

 

کد خبر 1152079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha