ترویج ارزش های دینی و انقلابی در بین نسل جوان در قالب تربیت اسلامی

نقوی گفت: همواره پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب،توجّه جدی به نقش معلمان در فعالیت های تربیتی و توجه به نقش دانش آموزان در فعالیت های تربیتی از جمله اهداف امور تربیتی است.

«محمود نقوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس امور تربیتی و آغاز هفته­ تربیت اسلامی از جمله ایام بسیار ارزشمندی است در روز شمار تاریخ انقلاب شکومند اسلامی که با تفکر و اراده شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش و پرورش شکل گرفت..

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: فضای مجازی، به عنوان فضای دومی از زندگی واقعی است که مانند فضای واقعی، نیازمند فرهنگ است. این فرهنگ، همان گونه که در فضای واقعی، از عوامل متعدّدی مانند: عرف، شرع، وضعیّت اقتصادی و معیشتی، سطح تحصیلات و غیره ناشی می شود، در فضای مجازی نیز از همین عوامل تأثیر پذیرفته، بر این عوامل نیز تأثیر می گذارد. 

 

 وی  ادامه داد: همواره پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان در فعالیت های تربیتی و توجه به نقش دانش آموزان در فعالیت های تربیتی از جمله اهداف امور تربیتی است.

 

نقوی استفاده از فناوری نوین در تعلیم وتربیت یکی از اقدامات مهم در آموزش دانش آموزان  عنوان کرد و گفت: همانطور که دیدیم در دوران کرونا کلاس ها در فضای مجازی پیگیری شد ما باید از فرصت های فضای مجازی استفاده کنیم و چالش های فضای مجازی را با پژوهش و اقدامات مهم برطرف کنیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح نمود: باید بتوانیم خودباوری را در دانش آموزان تقویت کنیم تا دانش آموزان ما کمترین آسیب را از فضای مجازی ببیند.

 

 

 

کد خبر 1152099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha