اجرای طرح خانه های قرآنی در ارتش در سال آینده

سرهنگ میدانی از برگزاری طرح خانه های قرآنی با هماهنگی موسسه درس هایی از قرآن در سال آینده در ارتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سرهنگ مهدی میدانی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی تنویر در مورد این جشنواره گفت: برای برگزاری این جشنواره در بخش اول سه جلسه تخصصی با مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن درباره چگونگی برگزاری جشنواره برگزار شد و در مرحله بعد اقدام به تدوین شیوه نامه و تعیین چهارچوب های مالی و اجرایی برای این جشنواره شد.

 

رییس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: اداره عقیدتی ساسی نیروی دریایی برای اجرای این جشنواره موفق به چاپ 18 هزار جلد کتاب تفسیر سوره فتح شد که به یگان های مربوطه ارسال شد و تعداد 10 هزار پوستر رنگی به ادارات عقیدتی سیاسی ارسال شد. تدوین شیوه نامه اجرایی با تمام جزییات، درج آگهی مسابقه در سایت ها و کانال های مربوطه و تهیه تیزر تبلیغاتی از دیگر مراحل برگراری این جشنواره بود.

 

وی با اشاره به حضور 163 هزار شرکت کننده در این جشنواره گفت: 112 هزار و 285 نفر به صورت حقیقی و 51 هزار و 299 نفر در فضای مجازی در این جشنواره شرکت کردند.

 

سرهنگ میدانی با تاکید بر تداوم برنامه های قرآنی در ارتش خاطرنشان کرد: در سال آینده با تدبیر هیئت رییسه طرح خانه های قرآنی با هماهنگی موسسه درس هایی از قرآن اجرا می شود.

کد خبر 1152103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha