کشف و ضبط یک محموله قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال

سردار الهی، گفت: با توقف یک دستگاه کامیون در آزادراه پل زال- خرم آباد ۳۶۷ هزار و ۴۸۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه و یک هزار و ۷۳ عدد اسباب بازی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «یحیی الهی»، در جمع خبرنگاران از توقف یک دستگاه کامیون حامل بار که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود در آزادراه پل‌زال - خرم‌آباد خبر داد و اظهارداشت: این کامیون توسط ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی استان، متوقف شد.

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۶۷ هزار و ۴۸۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه و یک هزار و ۷۳ عدد اسباب بازی قاچاق فاقد مجوز کشف و راننده دستگیر شد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار الهی با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح خرم آباد، خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری ۱۶ این شهرستان موفق به شناسایی فرد سارق، مخفیگاه و دستگیری وی شدند.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه سارق در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت منزل در پایتخت و استان های دیگر اعتراف کرد، گفت: پس از بررسی سوابق نامبرده، مشخص شد که از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب محاکم قضایی است.

 

کد خبر 1152125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha