لزوم گسترش فعالیت ها برای افزایش واکسیناسیون و به ویژه تزریق پیک سوم

امیری مقدم، گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه براي مدیریت این بیماری و حفظ سلامت مردم ضروري و گسترش فعالیت ها برای افزایش واکسیناسیون و به ویژه تزریق پیک سوم ضروری است.

بهمن اميري مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: خوشبختانه استان كرمانشاه در مواجهه با پيك ششم بيماري كرونا به لحاظ مشاركت خوب مردم و تلاش پرستاران فداکار و پزشکان ایثارگر و کادر بهداشت و درمان از وضعيت بهتري برخوردار است و باید این همراهی و تلاش شبانه روزی برای بهبود کامل وضعیت فعلی و عبور از پیک تداوم یابد.

 

استاندار كرمانشاه افزود: انجام واکسیناسیون کامل را راهکاری برای جلوگيري از شيوع پيك هاي بعدي بيماري كرونا در استان است و مراكز علمي دانشگاه علوم پزشكي بايد به اقدامات پیشگیرانه براي جلوگيري از پيك هاي بعدي توجه ويژه داشته باشند؛ زيرا اگر بتوانيم اين اقدامات را در دستور كار خود قرار دهيم بدون ترديد با جامعه ای سالم و دارای ايمنی لازم در برابر بیماری روبرو خواهيم بود.

 

 

وي خاطر نشان كرد: اطلاع رساني در سطح جامعه و ملزم كردن دستگاه هاي اجرايي و همچنين صنوف براي رعايت بيشتر شيوه نامه هاي بهداشتي بسيار مهم و تاثيرگذار است و براي اينكه بيماري بيشتر در جامعه كنترل شود لازم است كه مراقبت ها افزايش پيدا كند.

 

 

اميري مقدم تصریح کرد: توجه به رعايت فاصله گذاري اجتماعي را يكي عوامل مهم براي كنترل بيماري كرونا است و اين مهم بايد يكي از خواسته هاي دانشگاه علوم پرشكي باشد و اطلاع رساني بيشتر در اين زمينه الزامي است.

 

 

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشكي با كمك خيرين مي تواند به توزيع ماسك در مناطق محروم كمك كند زيرا اين موضوع براي كنترل بيماري كرونا بسيار موثر خواهد بود.

 

کد خبر 1152182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha