دورکاری ادارت در جهرم لغو شد

زارعی گفت: دورکاری کارکنان دولت در شهرستان جهرم بر اساس شیوه‌نامه‌ها، پروتکل‌ها و فارغ از رنگ‌بندی‌های اعلام‌شده، ملغی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (یکشنبه ۸ اسفند) در جلسه مدیریت بیماری کرونا شهرستان جهرم، گفت: با توجه به شیوع سویه «اُمیکرون»، شهرستان جهرم در وضعیت نارنجی قرار دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت هوشمند در بازار و مراکز ارائه‌دهنده خدمات عمومی می‌تواند موجب سرعت‌ بخشی به بهبود شرایط شده و به تدریج بیماری کمتر و فعالیت‌های در جامعه عادی شود.

 

وی با تاکید بر تداوم فعالیت‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی بیان کرد: فعالیت‌های آموزشی قابل تعطیل شدن نیست و باید تداوم یابد.

 

زارعی یادآور شد: براساس تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، دورکاری کارکنان دولت بر اساس شیوه‌نامه‌ها، پروتکل‌ها و فارغ از رنگ‌بندی‌های اعلام‌شده، ملغی شد.

 

وی با تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن  از  مردم قانونمند و اخلاق‌مدار جهرم درخواست کرد تا همچون گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی با مجریان ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کاهش میزان شیوع ویروس و مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به بیماری یاریگر باشند.

 

کد خبر 1152199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha