مشارکت کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی «بنای نور»

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی «بنای نور»، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که طی آن ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین (ع) در شهر سامرا به استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسن حکمتیان امروز (۸ اسفند ماه) به خبرنگاران، گفت: زمینه مشارکت قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مرمت و بازسازی حرم اهل بیت (ع) بر اساس این طرح ملی فراهم خواهد شد. 

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر فرد در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس این طرح ملی می تواند به اندازه توان خود و با شیوه های مختلف در مرمت و بازسازی حرم اهل بیت (ع) مشارکت کند.

 

وی بیان کرد: ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین (ع) در شهر سامرا بر اساس تصمیم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به این استان واگذار شده است.

 

حکمتیان عنوان کرد: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت شبستان حرم امامین عسکریین (ع) در شهر سامرا کمک نقدی و غیرنقدی کنند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جمع آوری نذرها و کمک های مردمی برای عتبات عالیات جایگاه چندان مطلوبی بین دیگر استان ‌های کشور ندارد.

 

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر مردم و  نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد برای بازسازی عتبات عالیات شد.

 

حکمتیان ادامه داد: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد می توانند نذرها و کمک های نقدی خود برای عتبات عالیات را از طریق شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، شماره حساب ۳۰۰۰۴۶۰۰۰۰ یا کد دستوری #۴*۷۲* ارسال کنند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد نیز می توانند کمک های نقدی خود برای عتبات عالیات را به نشانی درگاه رسمی برخط atabat.org/fa/forms/۴۳ واریز کنند.

کد خبر 1152269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha