زیرساخت و ارتقا سطح کیفی محصولات و سرویس‌های مخابراتی در نقاط روستایی ایجاد می‌شود

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ایجاد زیرساخت و ارتقا سطح کیفی محصولات و سرویس.های مخابراتی در نقاط روستایی به منظور بهره‌مندی و ارائه یکسان خدمات در راستای اجرای برنامه‌های عدالت اجتماعی مورد توجه ویژه مخابرات منطقه قرار دارد.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهارکرد: در سال جاری با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مشتریان و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی اقدامات قابل توجه‌ای صورت گرفته است که اجرای 33 پروژه کلانِ مخابراتی از جمله آنها است.

 

 

وی بیان داشت: ایجاد مرکز جدید، حذف کابل‌های اقماری، تعویض تجهیزات قدیمی و افزایش ظرفیت پورت‌هایADSLدر حوزه سیستم‌های مخابراتی در قالب 16 پروژه، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی 3G,4G بر روی سایت‌های موبایل در حوزه شبکه ارتباطات سیار، نصب تجهیزات مخابراتی از جمله CWDM در قالب 15 پروژه در حوزه انتقال، 33 و برگردان کافوهای مسی و سایت‌های سیار در شبکه کابل و و فیبر نوری، 33 پروژه مذکور در شهرستان دیواندره هستند.

 

 

وی با اعلام اینکه ایجاد زیرساخت و ارتقا سطح کیفی محصولات و سرویس‌های مخابراتی در نقاط روستایی به منظور بهره‌مندی و ارائه یکسان خدمات در راستای اجرای برنامه‌های عدالت اجتماعی مورد توجه ویژه مخابرات منطقه قرار دارد، خاطر نشان کرد: از تعداد 33 پروژه اجرا شده در شهرستان دیواندره، 32 مورد آن در نقاط روستایی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

 

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با عملیاتی کردن پروژه‌های فوق و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از مزایای سرویس‌ها و محصولات مخابراتی، شاهد رضایت بیش از پیش مشتریان ساکن در شهرستان دیواندره از خدماتِ مخابراتی هستیم.

 

 

حکمت اضافه کرد: درحال حاضر تعداد شش هزار و 490 مشترک Adsl  ،48 مشترک Vdsl ، 211 مشترک ftth  225 مشترک سرویسsip phone و 21 هزار و 516 مشترک تلفن ثابت در شهرستان دیواندره از محصولات و بسترهای مخابراتی استفاده می‌کنند.

 

 

وی توسعه و ارتقا زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی در آینده نزدیک را از برنامه‌های استان با سرمایه گذاری قابل توجه در این شهرستان اعلام کرد و گفت: با این اقدام خدمات مخابراتی مطلوب تری به لحاظ کمی و کیفی در نقاط شهری و روستایی به مشتریان و متقاضیان جدید ارائه خواهد شد.

کد خبر 1152281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha