گزارش تصویری/ اجرای طرح چهره به چهره توسط کانون «شهیدان ارمغان» کهگیلویه

برگزاری جلسات هفتگی قرآن و اخلاق، برپایی جشن های ملی، مذهبی، قصه خوانی برای کودکان، از جمله اقدامات کانون فرهنگی «شهیدان ارمغان» شهر قلعه رئیسی با همکاری ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در اجرای طرح چهره به چهره در سال ۱۴۰۰ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، برگزاری جلسات هفتگی احکام، قرآن و اخلاق، برپایی جشن های ملی، مذهبی، قصه خوانی و آموزش نماز برای کودکان، از جمله اقدامات کانون فرهنگی، هنری «شهیدان ارمغان» مسجد شهیدان ارمغان شهر قلعه رئیسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در اجرای طرح چهره به چهره در سال ۱۴۰۰ بوده است.

 

قلعه رئیسی در ۷۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

 

از مهمترین اهداف طرح تربیتی چهره به چهره، تربیت مربیان شایسته و کارآمد، ‎تقویت باورهای دینی،‎ توسعه اخلاقی و رفتار اسلامی در میان جوانان و نوجوانان و مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

بنیانگذار طرح چهره به چهره، حجت الاسلام قرائتی است که در سال ۸۱ این طرح ذیل موسسه ترویج فعالیت های قرآنی وی راه اندازی شده و در ابتدا در چند استان طرح چهره به چهره آغاز به کار کرد و پس از کسب نتایج مطلوب به صورت گسترده در سراسر  کشور تشکیل شد.

 


نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ سال جامعه هدف طرح چهره به چهره هستند و اصل و اساس کار این طرح، برقراری ارتباط چهره به چهره مربی با متربیان و با هدف رشد معنوی نوجوانان است.

 

کد خبر 1152286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha