دستگاه‌های خدمات رسان زمینه های میزبانی مناسب در ایام نوروز را برای میهمانان فراهم کنند

عباسپور خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان آبادان گفت: دستگاه های خدمات رسان موظفند زمینه‌های مناسب در ایام نوروز را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و همچنین رونق کسب و کار  فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «احسان عباسپور» ظهر امروز (یک شنبه ۸ اسفند) در نشست ستاد راهیان نور و ستاد سفرهای نوروزی شهرستان آبادان که با حضور مدیران دستکاه های اجرایی در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهر برگزار شد، با اشاره به سفر های نوروزی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات سال باید در این ایام پای کار باشند، بعد از گذشت ۲ سال و محدودیت های کرونایی امسال موقعیت مناسب فراهم شده تا شهرستان آبادان پذیرای میهمانان نوروزی باشد. 

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان خواستار تشکیل فوری ستاد سفر این شهرستان طی هفته جاری شد و افزود: کمیته های مربوط به ستاد سفر شهرستان آبادان می‌بایست تشکیل و کمبودهای لازم را برای رفع آن به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کنند. 

 

وی تصریح کرد: برای اینکار و برای انجام امورات مربوط به ستاد سفر نوروزی می‌بایست کار کردن را دغدغه خودمان قرار بدهیم نه وظیفه.

 

عباسپور ابراز امیدواری کرد: با ایجاد هم‌افزایی لازم بتوانیم در ایام نوروز میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

 

وی بر عدم حفاری دستگاه های اجرای تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده تاکید کرد و ادامه داد: هیچ دستگاهی اجازه حفاری در سطح شهر را در این ایام نخواهد داشت، مگر اینکه ضرورت ایجاب کند که آن هم باید مجوز صادر شود.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان همچنین با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه‌ها و ادارات بیان کرد: باید در زمینه میزبانی حوزه سفر راهیان نور و سفرهای نوروز میزبانی شایسته ای برای میهمانان باشیم.

 

وی با اشاره به میزبانی آبادان از راهیان نور اذعان کرد: در خصوص راهیان نور از باب وظیفه اعتقادی لازم است به صورت تمام و کمال پای کار باشیم، برای شهرهایی مثل آبادان، خرمشهر، هویزه، بستان و  سوسنگرد و دیگر شهرهای خوزستان میزبانی از مردم ایران در بحث دفاع مقدس افتخار بزرگی است. 

 

عباسپور با بیان اینکه در اکثر شهرهای خوزستان می توان فرهنگ جبهه، شهادت و ایثار در دفاع مقدس را به سایر استان ها و شهرهای کشور انتقال داد گفت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم در سال‌های گذشته برای این کار صورت نگرفته و کسانی که ادعای آبادان را دارند نتوانستند در این حوزه، کار شاخصی انجام دهند.

 

وی تاکید کرد: برای بهسازی یادمان های دفاع مقدس و ایجاد بسترهای لازم جهت استفاده شهروندان و راهیان نور در حوزه گردشگری دفاع مقدس کارهای بر زمین مانده زیاد است. 

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به اینکه کسانی که ادعای جهادی و انقلابی دارند می بایست در ساماندهی وضعیت یادمان‌های دفاع مقدس و باغ موزه دفاع مقدس آبادان مشارکت کنند خاطر نشان کرد: ما نباید منتظر دعوتنامه  از کسی باشیم، لذا می بایست خودمان در این خصوص پیش قدم شویم. 

 

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه راهیان نور در راستای بررسی مشکلات یادمان های دفاع مقدس تاکید کرد و یاد آور شد: باید در خصوص مرتفع کردن مشکلات موجود حوزه یادمان های دفاع مقدس و شهدا اقدامات لازم عملیاتی شود.

 

کد خبر 1152304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha