رشد صنعت فرهنگی یکی از رویکردهای جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است

جابری انصاری با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال و رشد تولید و مانع زدایی گفت: حمایت از صنعت فرهنگی یکی از رویکردهای جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید جابری انصاری» طی بازدید از چاپخانه شرکت چای دبش که با همراهی حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد فهما استان البرز یکشنبه ۸ اسفند انجام شد گفت: مردم آن چنان که در آیین دینی آمده است عیال الله هستند و برای همین نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های آنان تلاش کرد. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مشکلات متعدد اقتصادی، تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه همواره برای سرمایه گذاران و صنعتگران مشکلات متعددی را ایجاد کرده است. 

 

به گفته وی، سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی با محوریت ایجاد اشتغال پایدار از جمله برنامه ها و اهداف دولت در سال جاری با هدایت گری رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: حمایت از صنعت فرهنگی با محوریت سرمایه گذاری یکی از سیاست های حمایتی با بهره مندی از ظرفیت های استانی و کوشری است. 

 

وی اظهار کرد: رونق اقتصاد فرهنگ و هنر با ایجاد شرایط تسریع در صدور مجوز و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از ضرورت های قایل نظر است. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خطارنشان کرد: فراهم آوردن تجهیزات مدرن و مناسب با محوریت مدیران شرکت دبش مستقر در کرج گامی در حوزه صنعت دبیش است. 

 

 

کد خبر 1152339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha