راه اندازی کاروان قرآنی «مهر وحدت در بعثت نبوی» در گلستان/ حضور قاریان ملی و بین المللی در کرسی‌های تلاوت 

رعیت گفت: یکی از برنامه های هفته قرآن و عترت در استان گلستان راه اندازی کاروان قرآنی «مهر وحدت در بعثت نبوی» است.

«محمد رعیت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: معجزه جاوید رسول اکرم (ص) از جنس کتاب است تا آن را بخوانیم و در آن تدبر کنیم. تدبری که تبدیل به انس شود و بخشی از آن را یاد بگیریم، بفهمیم و به آن عمل کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یکی از برنامه های ستاد قرآن و عترت استان، ترویج مفاهیم و آموزه های قرآنی است و تلاش می کنیم این آموزه ها و مفاهیم با زبان هنر و با استفاده از قابلیت های هنری به مردم عرضه شود.

 

وی بیان کرد: کاروان قرآنی مهر وحدت در بعثت نبوی یکی از برنامه های مهم این ایام است. تبیین اهداف بعثت به کمک متخصصان قرآنی از اهداف این برنامه است. در این مراسمات قرآنی که در شهرها و روستاها تا مناطق دور افتاده و مرزی میزبان قاریان برجسته ملی و بین المللی خواهیم بود.

 

رعیت گفت: تفسیر و تبیین آموزه های دینی و رسالت و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) با رویکرد نوجوانان و جوانان از اهداف برنامه های هفته قرآن و عترت در استان است.

 

وی با بیان اینکه مسیر امن در زندگی همان راهی است که قرآن و اسلام برای ما مشخص شده است، افزود: پیشنهاد ما این است تا از ظرفیت مربیان قرآنی برای حضور فرزندان مان در محافل قرآنی بهره گیری شود تا جامعه ای آگاه و عاری از آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

کد خبر 1152342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha