افتتاح سردخانه الغدیر اهواز در آینده نزدیک

فلاحی گفت: سردخانه بزرگ الغدیر اهواز به همت سرمایه گذار بخش خصوصی در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مسعود فلاحی» عصر امروز (یکشنبه ۸ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگاران، افتتاح سردخانه الغدیر اهواز در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت جذب سالیانه این سردخانه ۲۰ هزار تن است.

 

فرماندار ویژه شهرستان اهواز افزود: این سردخانه با پنج هزار و ۹۵۶ مترمربع مساحت و پنج هزار و ۲۴۴ مترمربع زیربنا و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی قرار است در آینده نزدیک افتتاح شود.

 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این سردخانه سال ۱۳۹۷ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز شد اضافه کرد: سالن سورت و بسته بندی، سالن قطعه بندی گوشت ومرغ‌، ۲ تونل انجماد، هشت سکوی بارگیری و تخلیه، ۱۲ سالن ۲ مداره زیر صفر و بالای صفر، باسکول، ساختمان اداری ،مدیریت و سالن جلسات از جمله بخش های این سردخانه است.

 

فلاحی تامین، نگهداری و توزیع محصولات غذایی، پروتئینی و میوه و تره بار صیفی جات و محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم اهواز و استان خوزستان را از جمله اهداف احداث این سردخانه نام برد.

 

وی یاد آور شد: گوشت گوسفند وگوساله، مرغ کامل و قطعه بندی شده سورت و بسته‌بندی انواع میوه و تره‌بار و صیفی‌جات و محصولات کشاورزی، قطعه‌بندی و بسته‌بندی محصولات پروتئینی (گوشت گوسفند، گوساله، مرغ، ماهی، میگو و ...) در این سردخانه ذخیره می‌شوند.

 

کد خبر 1152353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha