۱۴۰ طرح اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام در رودان افتتاح شد

۱۴۰ طرح اشنغال زایی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان رودان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، « عبدالرضا سالاری »، فرماندار رودان در آیین افتتاح ۱۴۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در رودان با تقدیر از این عمل نیک ستاد اجرایی در شهرستان رودان اظهار کرد: در هر زمینه ای که امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده اند ستاد اجرایی به میدان آمده است که نشان از همان تفکر انقلابی است که در آن مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی دیده می شوند.


سرپرست فرمانداری رودان افزود: نگاه به این سرمایه اجتماعی باید در تمامی امور به همین گونه باشد.


وی با اشاره به تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان در شهرستان از سوی ستاد اجرایی گفت: علی رغم خسارات وارده شده اما در کمترین فرصت اقلام مردم تامین و توزیع شد.


سالاری با اشاره به افتتاح ۱۴۰ طرح اشتغالزایی ستاد اجرایی در شهرستان رودان بیان داشت: امروز مشکل و دغدغه اصلی در جامعه اشتغال و معیشت است که این امر با یک رویکرد دقیق و این چنینی باید دنبال شود.


وی از اعلام آمادگی همه جانبه در شهرستان رودان  برای همگامی با ستاد اجرایی برای حرکت در جهت اشتغالزایی خبر داد و گفت: قطعا ایجاد اشتغال اولویت اول در رودان خواهد بود.

 

دانشمند، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز در این آیین حضور داشت.

 

 

 

 

کد خبر 1152361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha