اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن کریم در زنجان رونمایی شد

۲ اثر فاخر قرآنی و اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن کریم با صدای استاد یوسف قاسمی روز گذشته در دفتر امام جمعه زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در این مراسم بر ضرورت همگانی کردن قرآن در جامعه تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها به آموزش قرآنی فرزندان علاقه نشان می‌دهند و باید از این ظرفیت استفاده لازم را کرد.

 

آیت الله علی خاتمی اظهار کرد: از ظرفیت دارالقرآن الکریم زنجان آنچنان که باید و شاید استفاده نشده و باید با توسعه آموزش‌ها و فعالیت‌ها در پی زایش و افزایش فعالان قرآنی باشیم تا نسل آینده بی بهره از معارف قرآنی نباشد

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در دوران و شرایط غبارآلود فتنه‌ها، هیچ چیزی مثل قرآن نجات بخش نیست و امروز توجه به قرآن در ابعاد مختلف، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

 

خاتمی تاکید کرد: دعواهای حیدری و نعمتی ما را از دشمن غافل می‌کند و باعث می‌شود دشمن از خلأ استفاده کرده و کار خودش را بکند.

 

وی بر لزوم هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: ما هم نیازمند توسعه کمی و هم نیازمند توسعه کیفی فعالیت‌ها در حوزه قرآن هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با بیان اینکه باید بیش از پیش به قرآن و فعالان این حوزه توجه کرد تا استان به جایگاه‌های بالاتری در فعالیت‌های قرآنی برسد، گفت: این دو اثر فاخر قرآنی، اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن‌کریم و دوره کامل تحقیق قرآن دارای سبک و سیاق متفاوتی با آثار دیگر بوده و از نغمات قرآنی با یک خلاقیت فکری است.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه در دو اثر فاخر ایرانی، نعمات مختلف ایرانی را در قرائت و تفسیر در آثار استفاده کردند، افزود: قاری قرآنی که تحقیق، ترتیل و تحلیل داشته باشد شاید در کشور نداشته باشیم و برای تهیه اپلیکیشن زحمات زیادی کشیده شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش به قرآن و فعالان این حوزه توجه کرد تا استان به جایگاه‌های بالاتری در فعالیت‌های قرآنی برسد، ادامه داد: زنجان می‌تواند به جایگاه بالای قرآنی در بین استان‌ها برسد.

 

احمدی، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان، گفت: اقدامات خوبی در استان در حوزه فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته ولی با این وجود نیازمند افزایش این اقدامات هستیم.

کد خبر 1152409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha