برگزاری جشن مبعث در کانون ماه بنی هاشم ملایر

نظری گفت: همزمان با شب عید مبعث جشن ویژه عید مبعث با برگزاری برنامه های متنوع در کانون ماه بنی هاشم شهر ملایر برگزار می‌شود.

«ستاره نظری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون ماه بنی هاشم ملایر از سال 1388 در شهرستان ملایر تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از 40 عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ماه بنی هاشم ملایر  با بیان اینکه این کانون در ایام کرونا فعالیت های کمی داشته است گفت: با توجه به فرو کش شدن تب کرونا این فعالیت ها دوباره احیا شده و در حال حاضر فعالیت های فرهنگی این کانون از سر گرفته شده است

وی با اشاره به اجرای برنامه هتی مختلف در مناسبت ها در این کانون افزود:  برگزاری برنامه های عزاداری در ایام فاطمیه به مدت 20 شب ، جشن های ایام دهه فجر، برگزاری برنامه های فرهنگی، جلسات با اعضا، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند با همکاری خیرین و.. از برنامه های انجام شده طی چند ماه اخیر در این کانون بوده است  .

وی در ادامه از برگزاری جشن مبعث همزمان با شب عید مبعث در این کانون خبر داد و گفت: این جشن همراه با برنامه های متنوع سخنرانی، مدیحه سرایی و سایر برنامه های فرهنگی است

نظری با بیان اینکه  ایام شعبانیه نیز برنامه های ویژه ای در این کانون پیش بینی شده تصریح کرد: این برنامه ها نیز به صورت مردمی و با همکاری کانون در فضای مسجد برگزار می‌شود.

 وی همچنین به برگزاری مستمر نماز امام زمان(عج)  و دعای معرفت  در این کانون اشاره کرد و گفت: چهارشنبه هر هفته این نماز و دعا  با حضور  اعضای کانون انجام می‌شود.

کد خبر 1152431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha