جشنواره سراسری شعر سرو روز پاسدار برگزار می شود

رییس دانشگاه آزادی اسلامی استان کرمان از برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر سرو همزمان با سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علیرضا منظری توکلی، دوشنبه(۹ اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به منظور تشریح اقدامات شورای راهبردی وقف در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این شورا در استان ها باید با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شود تا نظارت جدی شرعی بر امور وقف و خیرین باشد.

 

 

رییس دانشگاه آزادی اسلامی استان کرمان در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر سرو همزمان با سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار خبر داد و افزود: این جشنواره با سه محور سیره و زندگی امام حسین علیه السلام، زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: این جشنواره همچنین برای سه سطح دانش آموزی، دانشجویی،  هیئت علمی و آزاد برگزار شده، تصریح کرد: بیش از یک هزار اثر به این جشنواره رسدیه که در حال داوری است.

 

 

منظری توکلی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برگزار می شود؛ گفت: از میان آثار رسیده ۹ نفر، در هر سطح سه نفر برگزیده روز یکشنبه آینده در مراسم اختتامیه تجلیل می شوند.

 


حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در یادداشتی بر حاشیه پوستر این جشنواره نوشت «تبیین و ترویج ارزش های ماندگار به محوریت انسان های بزرگوار تاریخ بشریت باعث ساختن انسان های تشنه حق و حقیقت است.»

کد خبر 1152440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha