اجرای پویش «رسول مهربانی و لبخند» در مساجد منطقه ۱۷

در آستانه فرا رسیدن عید بعثت، معاون امور اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت مبعث رسول اکرم(ص) در سطح مساجد و مراکز فرهنگی منطقه۱۷ خبر داد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،در آستانه فرا رسیدن عید بعثت، معاون امور اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت مبعث رسول اکرم(ص) در سطح منطق خبر داد.

 

 «علیمحمد متولیان» با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت مبعث رسول اکرم(ص) گفت: همزمان با شب مبعث خاتم پیامبران و آغاز نزول آیات نورانی وحی، محافل نورانی انس با قرآن در مساجد منتخب سطح منطقه و آستان مقدس امام زاده حسن(ع) برپا و «جشن رسول مهربانی و لبخند» در آستان مقدس امام زاده حسن (ع) ، سرای محله آذری و مدد سرای منطقه همراه با اجرای گروه های اقوام، موسیقی سنتی و محلی ، سخنرانی، اجرای مسابقات فرهنگی ، مولودی خوانی و منقبت خوانی اجرا خواهد شد.

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ به برگزاری ویژه برنامه«جهاد تبیین»اشاره و تصریح کرد:این ویژه برنامه شامل برگزاری نشست های گفتمانی و هم اندیشی با موضوع تبیین سیره اخلاقی و اجتماعی رسول اکرم(ص) با عنوان اسوه اخلاق و مهربانی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) و مساجد سطح منطقه است.

 

وی اظهار کرد:مشارکت و مساعدت در برگزاری مراسم عید مبعث در مساجد محوری و شاخص سطح منطقه در راستای ایجاد شادی و نشاط معنوی با محورهای آموزه های قرآنی، اخلاق فردی واجتماعی ، برپایی ایستگاه های صلواتی«مهربانی و لبخند» همراه با پخش مداحی ، آواها و نواهای محلی و بومی، راه اندازی کاروان شادی، نورافشانی در میادین محوری و شاخص منطقه با عنوان «بعثت نور» در شب مبعث حضرت رسول و تولید محتوا در فضای مجازی از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت در منطقه برگزار خواهد شد

کد خبر 1152451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha