رقابت ۲۰ گروه سرود خراسان جنوبی در مرحله استانی جشنواره سرود فجر

صادق گفت: ۲۰ گروه سرود خراسان جنوبی در مرحله استانی جشنواره سرود فجر روز پنج شنبه ۱۲ اسفند در حسینیه جماران شهر بیرجند به صورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «یاسر صادق» صبح امروز (۹ اسفند) در نشست خبری با اشاره به جشنواره ملی‌ و‌ بین المللی سرود فجر، اظهار کرد: تاکنون در استان‌ خراسان جنوبی ۱۱۵ گروه سرود در قسمت های مختلف جشنواره ثبت نام کردند.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۱۶۳ اثر از گروه های سرود استان در سایت جشنواره بارگذاری شده است، گفت: این آثار توسط هیات داوران بازبینی شده و ۲۰ گروه سرود استان در دو بخش سرود تولیدی و سرود بازخوانی انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان های بیرجند، بشرویه، طبس، قاین، فردوس، سرایان و درمیان در مرحله استانی نماینده گروه سرود دارند، افزود: این گروه های سرود روز پنج شنبه ۱۲ اسفند در حسینیه جماران شهر بیرجند به صورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

صادق با بیان اینکه یک گروه برگزیده با آرای مستقیم داوران به مرحله کشوری اعزام خواهد شد، تصریح کرد: همچنین آثار چهار گروه برتر در صدا و سیمای استان ها و فضای مجازی منتشر می شود تا با آرای مردمی یک گروه دیگر انتخاب و به مرحله کشوری اعزام شود.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اختتامیه مرحله استانی جشنواره سرود فجر در پایان فرودین ماه برگزار می شود و از ۱۰ گروه سرود تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام گروه های سرود که در جشنواره سرود فجر هستند برنامه های توانمندسازی آنان در دستور کار است.

کد خبر 1152516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha