برپایی جشنواره های فرهنگی، بستر پویایی و تحرک است

فتایی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات حوزه رسانه بویژه مطالبات مطبوعات، گفت:برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی بستر ایجاد نشاط، پویایی و تحرک در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمدحسین فتایی» امروز(9 اسفند) در آئین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات لرستان،با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: اصحاب رسانهسربازان خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان و مولفه های قدرت هستید.

 

وی افزود: ثرگذاری رسانه در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی، خدمت رسانی  و قدرت بازدارندگی بسیار مهم است چرا که اگر نتوانیم این اثر بازدارندگی را منتقل کنیم کاری از پیش نرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسکلات اصحاب رسانه، افزود: همکاری دستگاه ها در پرداخت مطالبات مطبوعات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به برپایی نهمین جشنواره مطبوعات لرستان، ادامه داد: از مرداد ماه  امسال فرایند برگزاری این جشنواره شروع شد.

 

فتایی خاطرنشان کرد: ۳۵۰ اثر به دبیرخانه نهمین جشنوازه مطبوعات ارسال شد، که در نهایت پس از بررسی و ارزیابی، ۳۰ اثر در بین آثار ارسالی منتخب شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه جشنواره امسال دارای محورهای گسترده‌ای بود، افزود: پرداختن به شعار سال و همچنین موضوع  کرونا و مدافعین سلامت از جمله محورهای جدید جشنواره بودند.

 

فتایی ادامه داد: این جشنواره در قالب های ی چون یادداشت، گزارش، مصاحبه، تیتر، عکس، خبر، کلیپ طنز و یادداشت برگزار شد.

 

وی بر استمرار برگزاری جشنواره‌ها تاکید و تصریح کرد: جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی باید در استان استمرار داشته باشند، چرا که این‌گونه برنامه‌ها به ایجاد نشاط، پویایی و تحرک کمک خواهد کرد.

 

فتایی تاکید کرد: پرداخت مطالبات حوزه رسانه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، به نوعی که تا پایان امسال بخش عمده‌ای از این مطالبات پرداخت شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از پیگیری‌ها برای ایجاد مجتمع رسانه‌ای در لرستان خبر و ادامه داد: از طریق معاونت استانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیر ایجاد چنین ظرفیت مهمی برای اصحاب رسانه استان هستیم.

کد خبر 1152517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha