خدمات بسیجیان عرصه پزشکی تنها به ایام کرونا اختصاص ندارد

کیانی گفت:خدمات بسیجیان عرصه پزشکی تنها منوط به این ایام نبوده و نیست و در سال‌های قبل از کرونا هم خدمات شایسته آنها را در مناطق محروم و مرزی دیدیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدعلی کیانی» در مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی و تجلیل از جهادگران حوزه سلامت اظهار کرد: در روزهای فعلی که شاهد جنگ میان روسیه و اوکراین در اروپای شرقی هستیم یاد حضور قهرمانانه فعالان عرصه پزشکی در ایام جنگ تحمیلی می‌اُفتیم که به مردم آسیب‌دیده و رزمندگان مجروح امدادرسانی کردند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: یکی از بزرگترین انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل بسیج در عرصه‌های تخصصی مختلف از جمله عرصه پزشکی بود، مجموعه‌ای که کانون اصلی‌اش در شهر و استان امام رضا(ع) بود.

 

وی اظهارداشت: نیروهای بسیجی در طول ایام بحران کرونا دوشادوش کادر بهداشت و درمان حضوری پررنگ و قهرمانانه داشتند، تاکید کرد: بسیجیان با لبیک گفتن به فرمان امام و رهبر خویش از نخستین‌ روزهای بحران کرونا حضوری قهرمانانه و پرافتخار در کنار کادر بهداشت و درمان کرونا داشتند.

 

کیانی افزود:نیروهای بسیج جامعه پزشکی در طول ۲۵ ماهه به‌خوبی یاری‌گر مدافعان سلامت بودند و در این شرایط بسیارسخت و بحرانی لحظه‌ای آنان را تنها نگذاشتند و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم شد که نام و یاد تمامی آنان را گرامی می‌داریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: خدمات بسیجیان عرصه پزشکی تنها منوط به این ایام نبوده و نیست و در سال‌های قبل از کرونا هم خدمات شایسته آنها را در مناطق محروم و مرزی دیدیم و ان‌شاالله با ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس خدمات با بهتر و با کیفیت‌تر این مجموعه خدوم و زحمتکش را در دوران پساکرونا را به بهترین شکل ممکن شاهد باشیم.

کد خبر 1152562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha