تغییر ساعت رسمی کشور بهانه ای برای تعطیلی نماز جماعت در مدارس نباشد

امام جمعه دهلران گفت: رسالت و نقش معلمین در امور تربیتی دانش آموزان بسیار سنگین است و نباید تغییر ساعت رسمی کشور بهانه ای برای تعطیلی نماز جماعت در مدارس باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران با تبریک فرارسیدن روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از جمله شهدای گرانقدری هستند که  اقدام به تاسیس امور تربیتی در مدارس كردند تا دانش آموزان را به ارزش های اسلامی ترغیب كنند.

 

وی افزود:. برخی از دولت های کج فهم و غربی متاسفانه بر خلاف تربیت اسلامی گام برداشتند، اما به حمدالله با درایت مقام معظم رهبری، از برخی موضوعات مثل سند ننگین ۲۰۳۰ جلوگیری شد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: انتظار داریم که تغییر ساعت رسمی کشور بهانه ای برای تعطیلی نماز جماعت در مدارس نباشد و نماز جماعت باید در مدارس برگزار شود.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان یک امانت الهی در دست ما هستند، فلذا انتظار داریم که متولیان فرهنگی، حوزه های علمیه، آموزش و پرورش و... در کنار امور تربیتی و خانواده ها باشند و در راستای تربیت دینی، عفاف و حجاب و... گام بردارند.

 

امام جمعه دهلران گفت: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در نمازجمعه و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تشویقی در نمازجمعه اقدام ارزشمندی بود که باید تداوم داشته باشد .

 

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات و مشکلات که باید مرتفع شود  جذب نیروهای حق التدریس و رفع مشکل بکارگیری آن ها در مدارس شد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مشکلات فرهنگیان فاقد مسکن، گفت: از وزارت آموزش پرورش و وزارت راه و شهرسازی خواست که مشکل مسکن فرهنگیان را مرتفع کنند.

 

کد خبر 1152570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha