جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است

سرهنگ کریمی گفت:جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» در کارگاه یک روزه جهاد تبیین در استان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری بر این مهم گفت: جهاد تبیین موثرترین راهکار مقابله با تهاجم ترکیبی دشمنان است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) افزود: توجه به روشنگری و تبیین حقایق از مهمترین خصوصیت های امام کاظم(ع) است و ایشان در همه شرایط پرچم دار جهاد تبیین بودند.

 

وی بازخوانی سیره و منش امامان معصوم را ضروری دانست و بیان کرد: با مطالعه سیر و منش این بزرگواران می توانیم در مسیر درست گام های اساسی برداریم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد همواره در انقلاب اسلامی و در بین ملت ایران ساری و جاری است، گفت:جهاد در انقلاب اسلامی یک واژه شناخته شده است و همواره با ایمان، عمل صالح، بصیرت، شناخت موقعیت ها و فرصت ها و استفاده از ظرفیت های مختلف همراه است.

 

کریمی جهاد تبیین را یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم دانست و اضافه کرد: این مهم در سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و ایشان در سخنرانی های اخیر تاکید ویژه بر آن داشتند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: توطئه های دشمنان در تحریف و به فراموشی سپردن دفاع مقدس یکی از عرصه های مهم جهاد تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

 

وی زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را امری ضروری دانست و گفت: در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت و در ذیل ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی کارگاه های تخصصی یکروزه برای جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته و تربیت شبکه راویان تخصصی در جهاد تبیین را هدف گذاری کردیم.

کد خبر 1152576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha