۴۸۳ سرباز وظیفه سپاه کردستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: ۴۸۳ نفر از سربازان وظیفه سپاه بیت‌المقدس کردستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فردین وکیلی سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در جلسه هماهنگی مهارت آموزی سربازان وظیفه سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با اعلام اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۸۳ نفر از سربازان وظیفه سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ دوره آموزش مهارتی در قالب ۳۸ حرفه ویژه سربازان وظیفه این یگان نظامی توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان برگزار شده است.

 

 

وکیلی با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای به منظور توانمندسازی سربازان وظیفه گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فراگیری حداقل یک مهارت توسط سربازان وظیفه در طول مدت خدمت مقدس سربازی و در راستای نامگذاری سالجاری به نام سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و همچنین ارتباط با توسعه آموزش و ارتقاء مهارت  این اداره‌کل آمادگی خود را همانند سال‌های گذشته در راستای همکاری‌های فی‌مابین و توسعه و گسترش این همکاری‌ها اعلام می‌دارد.

 

 

وی اعلام کرد: این اقدام در راستای گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی و همچنین آماده‌سازی جوانان برومند ایران اسلامی جهت ورود به بازار کار انجام می‌شود.

 

 

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان افزود: یکی از نقایص بزرگ در راستای عدم ورود جوانان به بازار کار فقدان مهارت لازم است که با انعقاد این تفاهم‌نامه در سطح کشور و اجرای دقیق آن در سطح استان کردستان می‌توان شاهد ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای این جوانان برومند بود.

 

 

در پایان وکیلی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری دوسویه شاهد توسعه بیش از پیش مهارت آموزی به سربازان وظیفه استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم .

کد خبر 1152613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha