انتشار نخستین کتاب در حوزه کودک توسط نشر بلم

تشرینی از انتشار نخستین کتاب در حوزه کودک توسط نشر بلم آستارا در این شهرستان خبر داد.

«شاپور تشرینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: نخستین کتاب در حوزه کودک توسط نشر بلم آستارا انتشار یافت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه شعرهای این کتاب را داوود ملک‌زاده سروده است، افزود: تصویرهای کتاب را نازی هوشنگی نقاشی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب برای گروه سنی الف و ب است تصریح‌کرد: علاوه بر شعر امکان رنگ آمیزی برای کودک نیز در کتاب فراهم شده است.

 

تشرینی با بیان‌اینکه این کتاب در ۱۲ صفحه و به قیمت ۱۲ هزار تومان در قطع خشتی بزرگ به چاپ رسیده است، گفت: در پشت جلد کتاب کد QR  تعریف شده که امکان شنیدن دکلمه‌های شعرها که توسط حسنا احمدیان انجام شده را برای مخاطب امکان‌پذیر می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه انتشارات بلم که بیش‌تر در حوزه شعر بزرگسال فعالیت می‌کند و کتاب حاضر، اولین کتاب این انتشاراتی در حوزه کودک به شمار می‌رود، افزود: انتشاراتی بلم در نظر دارد بزودی مجموعه شعر کاظم نظری‌بقا با عنوان مرثیه‌ای برای درخت آلبالو و نیز گزیده شعر و عکس شاعران و عکاسان آستارایی را در کتاب نفیسی با عنوان شعر و عکس آستارا منتشر کند.

 

وی تصریح‌کرد: علاقمندان جهت تهیه کتاب تازه منتشر شده می‌توانند به کتابفروشی حکیم نظامی، نوشت‌افزار رومینا و دکه مطبوعاتی پل فارابی مراجعه کنند.

 

تشرینی خاطرنشان‌کرد: در شهرهای دیگر از جمله اردبیل، تالش، رشت و تهران نیز بزودی مراکز فروش نخستین کتاب در حوزه کودک توسط نشر بلم آستارا اعلام می‌شود.

کد خبر 1152646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha