ساخت زائرسرا و حسینیه امکان سفر به کربلا را برای تمام اقشار فراهم می کند

جمالی گفت: ساخت زائرسرا و حسینیه امکان سفر به کربلا را برای تمام اقشار با هر توان مالی فراهم می‌ کند و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خیران این شهر باید دست به دست هم دهند تا زائرسرایی برای ارائه خدمات به زائران در کربلا راه‌ اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هاشم جمالی»، امروز (دوشنبه 9 اسفند) در دومین جلسه هیئت امنای زائر سرای «حضرت احمد ابن ‌موسی (ع)» که در آستانه شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در ۱۰ سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در ارتباط ایران و عراق به ویژه ایام اربعین بوده ایم و اتحاد 2 کشور شیعه موجب نگرانی دشمنان می شود.

دبیر و عضو هیئت امنای زائر سرای «حضرت احمد ابن ‌موسی (ع)» افزود: برگزاری راهپیمایی اربعین موجب افزایش شکوه و عزت مسلمانان و شیعیان شده است و شهرهای مختلف ایران با هدف ارائه خدمات ارزان قیمت به زائران کربلا به ساخت زائرسرا در کربلا اقدام کرده ‌اند زیرا ۵۰ درصد هزینه سفر به اقامت و غذا اختصاص می یابد و ساخت زائرسرا و حسینیه امکان سفر به کربلا را برای تمام اقشار با هر توان مالی فراهم می‌ کند.

وی اضافه کرد: شیراز با وجود برخورداری از سابقه دینی در کربلا معلی چیزی به نام خودش ندارد و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خیران این شهر باید دست به دست هم دهند تا زائرسرایی برای ارائه خدمات به زائران در کربلا راه‌ اندازی کنیم.

جمالی تاکید کرد: حمایت استاندار فارس برای ساخت و زمین زائرسرای «حضرت احمد ابن ‌موسی (ع)» در کربلا مایه خرسندی است و خیرین و دستگاه‌ های اجرایی نیز برای انجام این مهم باید در کنار هم قرار بگیرند.

کد خبر 1152655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha