تجلیل از نیم قرن خدمات قرآنی آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در اختتامیه ۲۷ مین جشنواره «قرآنی و حدیثی» المصطفی

حجت الاسلام حسینی گفت: در آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی «قرآنی و حدیثی» المصطفی، از نیم قرن خدمات قرآنی و حدیثی آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در گلستان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «سیدکمال حسینی» امروز (دوشنبه 9 اسفند) در نشست خبری آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی «قرآنی و حدیثی» المصطفی گفت: مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی «قرآنی و حدیثی» المصطفی در روز (چهارشنبه 11 اسفند) با هدف نمایش ترویج معارف و فرهنگ قرآنی در جامعه به میزبانی نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان برگزار می شود.

 

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان با بیان اینکه بیش از دو هزار قاری در این جشنواره شرکت کرده اند، افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره نفرات برتر تجلیل می شوند.

 

وی ادامه داد: در این مراسم از نیم قرن خدمات قرآنی و حدیثی آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در گلستان و حاج آخوند عبدالکریم کر از علمای قرآنی اهل سنت به عنوان دو چهره برجسته قرآنی و نماد وحدت استان تجلیل خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: جامعه هر استانی باید به چهره های قرآنی توجه کرده و از ظرفیت های آنان استفاده کنند.

 

وی، برگزاری کرسی های تلاوت با حضور قاریان بین المللی از روز (شنبه 7 اسفند) در 14 نقطه استان، برپایی نمایشگاه قرآن به مناسبت هفته قرآن و عترت، برگزاری نشست های علمی با موضوعات قرآنی با  محور سبک زندگی قرآنی از زوایای مختلف و برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی با همکاری مرکز اسلامی گلستان در روز عید مبعث در گنبدکاووس را از برنامه های این مرکز علمی برشمرد.

 

کد خبر 1152703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha