طرح ۳۱۳ در راستای پیشگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های بی‌بضاعت در قروه اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اجرای طرح ۳۱۳ گفت: این طرح در راستای پیشگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت سطح شهرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از مشارکت ۹ روحانی مستقر این شهرستان در اجرای طرح ۳۱۳ خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح ۳۱۳ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

 

 

 

وی افزود: در حال حاضر ۹ روحانی مستقر با رویکرد فرهنگی تربیتی، پیگیری و برطرف کردن مشکلات خانواده‌های مددجویان مشغول به فعالیت هستند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح ۳۱۳ ارتقاء سطح اجتماعی و مذهبی خانواده‌هابوده و روحانیون مستقر موظف هستند برای هر یک از خانواده‌ها در ماه یک روضه خانگی و سه جلسه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره برگزار نماید.

 

 

حجت‌الاسلام عبدی شناسایی مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت پوشش را یکی دیگر از اهداف طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: هر خانواده ممکن است نیازمندی‌هایی داشته باشد که امامان باید به شناسایی این نیازها پرداخته و آن‌ها را به رابطین کمیته امداد منتقل کند.

کد خبر 1152714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha