بنیاد مستضعفان نسبت به خراسان جنوبی نگاه ویژه ای دارد

قناعت با بیان اینکه امروز شاهد اقدامات جهادی، نو و بسیجی در سطح بنیاد هستیم، گفت: رئیس بنیاد مستضعفان نگاه ویژه ای به مناطق محروم کشور از جمله خراسان جنوبی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» شامگاه (9 اسفند) در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه 9 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان به فرمان حضرت امام(ره) است، اظهار داشت: سفر رئیس بنیاد مستضعفان در این ایام خجسته به خراسان جنوبی ان شاء الله برکات خوبی برای استان داشته باشد و منشاء تحولات خوبی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه آقای فتاح از زمانی که در بنیاد مستقر شدند شاهد اقدامات جهادی، نو و بسیجی در این نهاد بوده ایم، گفت: رئیس بنیاد مستضعفان نگاه ویژه ای به مناطق محروم کشور از جمله خراسان جنوبی دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی به تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای ساخت 20 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی به عنوان استان محوری برای کلنگ زنی این طرح انتخاب شده است که فردا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن عملیات اجرایی این واحدها در شهرستان درمیان خراسان جنوبی آغاز خواهد شد.

 

قناعت با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به خراسان جنوبی نگاه ویژه ای دارد، ادامه داد: در این سفر علاوه بر کلنگ زنی ساخت 20 هزار واحد مسکن محرومان، برنامه های دیگری از جمله بازدید از اقدامات بنیاد علوی در شهرستان درمیان و برگزاری جلسه با حضور مدیران استانی در مرکز استان در راستای بررسی مشکلات استان پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور و دومین استان محروم کشور است، افزود: در گذشته نسبت به خراسان جنوبی کم توجه شده است و باعث شده تا در شاخص های اقتصادی در مقایسه با استان های دیگر رتبه هایی را خراسان جنوبی ندارد که از نگاه ویژه رئیس بنیاد مستضعفان به خراسان جنوبی تشکر می کنیم و امید است که این سفر هم برای استان با خیر و برکات همراه باشد.

 

 

 

کد خبر 1152718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha