نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

سردار توکلی، بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حفظ نظام و انقلاب و ترویج ارزش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«حبیب توکلی»، امروز(9اسفند)، در اولین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان بروجرد، اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا سفارش مقام معظم رهبری بوده و فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگی ایثار و شهدا و سبک زندگی شهیدان در جامعه تأکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهدات لازمه حفظ بقای انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه خون شهدا برای ما برکت آفرین است، خاطرنشان کرد: امروز ما میراث دار شهدا هستیم و باید در انجام وصیت آنها کوشا باشیم.

 

سردار توکلی با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی عنوان داشت: حفظ نظام و انقلاب در گرو پیروی از ولایت از وصیت های کلی شهدا است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه عظمت و اقتدار شهدا باعث شده که هیچ ابرقدرتی جرات تعرض به نظام را ندارد، بیان کرد: امروز با وقایعی که در جهان به وقوع پیوسته معلوم شده که اعتماد به آمریکا و غرب خانمان‌ سوز است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز قصد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام را دارند،  گفت: وظیفه داریم با جبهه معاندان داخلی و خارجی مقابله کنیم.

کد خبر 1152730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha