آغاز روند صدور اسناد اراضی کشاورزی در پیشوا/ لزوم همکاری دهیاران و کشاورزان برای اجرای موفق طرح

فرماندار شهرستان پیشوا با اعلام خبر آغاز روند صدور اسناد اراضی کشاورزی در این شهرستان گفت: همکاری دهیاران و کشاورزان برای اجرای موفق این طرح لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در راستای اجرایی نمودن قانون کاداستر کشور و بعد از اجرای موفق طرح تثبیت اراضی ملی، کاداستر کشاورزی و سند دار نمودن اراضی کشاورزی در اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه‌ای بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جهاد کشاورزی منعقد و تنظیم گردیده و در استان تهران شهرستان پیشوا بدین منظور انتخاب شده است.

تاجیک نوری بیان داشت: هم‌اکنون این طرح در چهار روستای طارند پایین، طارند بالا، شوران و شوش‌آباد اجرا و  شرکت مربوطه در حال جمع آوری مدارک و مستندات مالکیت متقاضیان است، سپس این مدارک و مستندات برای تایید نهایی تحویل امور اراضی شهرستان می‌شود و در صورت محرز شدن مدارک و مالکیت متقاضیان، برای صدور سند مالکیت به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تحویل می‌گردد.

فرماندار پیشوا با تاکیدبر روند سند دار نمودن اراضی کشاورزی اظهار داشت:‌ خوشبختانه در حال حاضر این گام موثر برداشته شده و در سال آینده تمامی اراضی کشاورزی شهرستان مشمول این طرح خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌ لازم است، دهیاران و کشاورزان عزیز در راستای اجرای طرح همکاری لازم را به عمل آورند تا هر چه سریع‌تر اسناد مالکیت صادر و تحویل کشاورزان شده و این قشر زحمتکش از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 1152739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha