کمیته امداد بدون بسیج پویا و فعال نیست

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه خیران، امدادگران و بسیجیان اعضای این نهاد را تشکیل می دهند، گفت: کمیته امداد بدون بسیج پویا و فعال نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد اکبری، مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز(16اسفند) در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات استان اظهار کرد: کمیته امداد در تمامی برنامه هایی که در سطح کشور عملیاتی کرده با حمایت و پشتیبانی، همراهی و همکاری بسیج بوده است.


وی با بیان اینکه اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد بزرگترین افتخار این نهاد است، افزود: این افتخار با همکاری و همیاری نیروهای بسیج محقق شده است.

 

وی ادامه داد: در تمامی مراحل نیازسنجی، شناسایی افراد کمیته امداد نیروهای بسیج همکاری داشته و این امر آسیب های کار را به حداقل رسانه است.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در برنامه های کمیته امداد اذعان کرد: پایگاه های بسیج در تحقیقات محلی کیمته امداد همیاری و همکاری بسیار مناسبی دارند.



اکبری از بسیجیان به عنوان امدادگران افتخاری یاد کرد و گفت: پایگاه های مقاومت ادارات پایگاههای افتخاری کمیته امداد محسوب می شوند و باید در اجرای برنامه ها و طرح های این نهاد همکاری کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی به اجرای طرح برکت توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در این طرح پرسنل کیمته امداد بخشی از حقوق خود را به محرومان اختصاص می دهند و بسیجیان نیز می توانند در این امر کمیته امداد را همیاری کنند.

 

اکبری با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در 17 لغایت 19 اسفند در استان یاداور شد: باید در تمامی اداران پایگاه جشن نیکوکاری برپا شود چرا که این امر در فرهنگ سازی و توجه دادن مردم به این امر کمک فراوانی می کند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 115274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha